Londona, 2006. gada 19. maijs – TNS, viens no vadošajiem TV un radio auditorijas pētījumu datu piegādātājiem pasaulē, šodien paziņoja, ka atsauc savu dalību LRA-JIC izsludinātajā konkursā par TV auditorijas pētījumu veikšanu Latvijā. Tas nozīmē, ka TNS šajā konkursā par televīzijas auditorijas mērījumu veikšanu Latvijā (2007.g -2012.g.) nebūs pārstāvēts.
TNS TV un radio auditorijas pētījumu sektora globālais mārketinga direktors Tonijs Teilors ( Tony Taylor ) situāciju komentē šādi: “TNS piedalās konkursos visā pasaulē, un pēdējo gadu laikā mūs ir patiesi priecējuši šo konkursu rezultāti. Tomēr būtisks faktors jebkurā konkursā ir tāds, ka konkursam jābūt atklātam, caurskatāmam un godīgam. Pēdējo nedēļu laikā notiekošais šajā industrijā Latvijā mums ir radījis nopietnas bažas par to, ka Latvijas gadījumā šīs prasības nav tikušas ievērotas.”
TNS finanšu direktors Eiropā Olivijē Biserjē ( Olivier Bisserier ): “TNS TV auditorijas pētījumu pakalpojumus Latvijā sniedz jau kopš 1994. gada, tāpēc šis mums ir sarežģīts lēmums. Mums ir ilgtermiņa līgumattiecības ar klientiem Baltijas valstīs par plašu pakalpojumu klāstu, t.sk. TV auditorijas pētījumiem. Šī konkursa noteikumos ir konkrēti elementi, kuri liek mums domāt, ka mūsu piedalīšanās tajā varētu apdraudēt mūsu klientu biznesa intereses. Tāpēc, diemžēl, esam pieņēmuši lēmumu atsaukt savu dalību šajā konkursā.”
TNS turpinās pildīt ar klientiem un partneriem noslēgtās līgumsaistības un arī turpmāk attīstīs TV pētījumu pakalpojumu kvalitāti Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgos.
Par TNS
TNS ir tirgus informācijas grupa:
■ vadošais pētījumu un analīzes uzņēmums pasaulē, kas nodrošina risinājumus katra konkrēta klienta vajadzībām
■ viena no vadošajām aģentūrām politisko un sociālo pētījumu jomā
■ lielākais patēriņa datu, reklāmu reģistra un ziņu monitoringa, kā arī TV un radio auditorijas pētījumu datu piegādātājs
TNS globālais tīkls darbojas vairāk kā 70 valstīs, tādējādi nodrošinot starptautiski konsekventu, operatīvu un augstākās kvalitātes informāciju un analīzi.
Grupas speciālisti gan vietējiem, gan starptautiskiem klientiem visā pasaulē piedāvā inovatīvas idejas un nodrošina augsta līmeņa servisu. Tirgus pētījumu nozarē padziļinātas zināšanas par konkrēto nozari tiek apvienotas ar speciālistu zināšanām par jaunu produktu attīstīšanas pētījumiem, pozicionēšanas un segmentācijas pētījumiem, kā arī zīmolu un uzņēmumā iesaistīto pušu pētījumiem.
TNS kā uzņēmuma stratēģiskais mērķis pasaulē ir būt atpazītam kā pasaules līderim, piegādājot saviem klientiem padziļinātu izpratni un informāciju ar augstu pievienoto vērtību, tādējādi atbalstot mūsu klientus efektīvāku lēmumu pieņemšanā.
TNS – biznesa sestais prāts.
Kontakti
Renata Uhlarikova
t +44 20 8967 1661
f +44 20 8967 4762
e renata.uhlarikova@tns-global.com
Santa Tima
t + 371 709 63 00
f + 371 709 63 14
e santa.tima@tns.lv