TORONTO, 2006. gada 15. maijs – kā liecina ikgadējā TNS Canadian Facts veiktā mārketinga izpētes aptauja, Kanādas interneta lietotāji arvien biežāk ceļojumu plānošanai izmanto internetu.
Ikgadējā pētījuma Online Travel rezultāti liecina, ka kanādieši, kas izmanto internetu, aizvien vairāk to izmanto ceļojumu plānošanā lieto un šo posmu uzskata par svarīgu. Seši no desmit kanādiešiem, kas izmanto internetu (59 %), pauž, ka, izstrādājot ceļojuma plānus, internets ir ļoti vai ārkārtīgi svarīgs, kas ir lielāks rādītājs kā 2002. gadā, kad internetu ceļojumu plānošanai izmantoja tikai viens kanādietis no trīs (34 %).
Kopš 2002. gada, kad TNS Canadian Facts pirmo reizi veica aptauju par ceļojuma plānošanu internetā, kanādiešu interneta izmantošanas paradumi ir daudz mainījušies. 2002. gadā internetu galvenokārt izmantoja laika apstākļu noteikšanai (44 %), pēc tam galamērķa izpētei (41 %). Šie faktori ir svarīgi arī 2006. gadā, taču tagad internetu izmanto, lai salīdzinātu iepirkšanās informāciju, piemēram, lai izpētītu ceļojuma izmaksas (48 %) un lai meklētu un salīdzinātu apmešanās vietas (47 %).
Izstrādājot ceļojuma plānus, kanādieš internetam piešķir arvien lielāku nozīmi, kā arī palielinās apmierinātība ar ceļojumiem veltītajām interneta mājas lapām. Nedaudz vairāk nekā viens no trim (36 %) kanādiešiem ir ļoti vai ārkārtīgi apmierināti ar apmeklētajām ceļojumu mājas lapām, kas ir lielāks rādītājs nekā 2002. gadā – 27 %.
Vairāk lasiet šeit
TNS Canadian Facts (www.tns-cf.com) ir viena no Kanādas visprestižākajām pilna klāsta pakalpojumu mārketinga, sabiedriskās domas un sociālo pētījumu organizācijām.