Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos TV ekrānos.

Šogad Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide no Atēnām kanālā LTV1 pie TV ekrāniem ir pulcējusi kopā 38,6 %, jeb 858,8 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Salīdzinājumam – pagājušogad fināla tiešraide pie TV ekrāniem pulcēja 40,7 %, jeb 911,2 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Konkursa pusfināla tiešraidi šogad pie TV ekrāniem kopā vēroja 19,3 %, jeb 429,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, savukārt pagājušogad tā pie TV ekrāniem pulcēja kopā 30,8 %, jeb 690,7 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv