TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 22. – 28. maija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, ir nedaudz samazinājušies un sasniedza 23 516 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 24 132 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieaudzis līdz 581 653 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 554 913 sekundes).
Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz samazinājušies un pagājušā nedēļā tie sasniedza 360 876 cm² (iepriekšējā nedēļā – 380 921 cm²), bet reklāmu skaits sarucis līdz 3505 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3559 reklāmas).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 22. – 28. maijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 22. – 28. maijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 22. – 28. maijā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 22. – 28. maijā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv