Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada maija atskaites mēneša (01/05/2006 – 04/06/2006) TV kanālu auditorijas.

Salīdzinājumā ar 2005. gada maija atskaites mēnesi (02/05/2005 – 05/06/2005) TV skatīšanās vidēji dienā uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir samazinājusies par 6 minūtēm. Ja pagājušogad maijā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, pie TV zilā ekrāna pavadīja vidēji 3 stundas un 13 minūtes dienā, tad šogad vidēji 3 stundas un 7 minūtes dienā.

Pretēji prognozēm, ka Pasaules hokeja čempionāta spēļu translācijas kanālā TV3 varētu izvirzīt kanālu līderos, maijā (01/05/2006 – 04/06/2006), kaut ar nelielu pārsvaru, skatītākais tomēr ir palicis kanāls LNT , kura vērošanai viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis vidēji 37 minūtes dienā, kas ir 19,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu TV3 ir skatījušies vidēji 36 minūtes dienā, kas ir 19,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, kanāla LTV1 vērošanai maijā ir veltījis vidēji 21 minūti (11,4 %), bet kanāla PBK vērošanai vidēji 19 minūtes (10,1 %) dienā.

Nelielas izmaiņas ir notikušas tālākā kanālu sarindojumā, proti, piektajā vietā ir ierindojies kanāls 3+ , kuru skatījušies vidēji 9 minūtes (4,7 %) dienā, savukārt sestajā vietā ir kanāls LTV7 ar vidēji 8 minūtēm (4,1 %) dienā, kuram seko kanāls TV5 Rīga ar 5 minūtēm dienā, kas ir 2,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Vidēji 3 minūtes (1,8 %) dienā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis gan kanāla RenTV (Baltic) , gan Video vērošanai, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai vidēji 45 minūtes dienā, kas ir 24,1 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šomēnes visu kanālu programmu TOP40 pašā augšgalā ir ierindojusies 51. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide kanālā LTV1 , kuru ik minūti vēroja vidēji 21,9 %, jeb 487,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa nākamajās sešās vietās ir ierindojušās Pasaules hokeja čempionāta Latvijas valsts vienības spēles.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv