TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 5.–11.jūnija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja pieaugt un sasniedza 24 724 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 21 934 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga līdz 613 276 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 557 028 sekundes). Šajā nedēļā 9.jūnijā tika sasniegts jauns TV reklāmu skaita dienā rekords – 3701 reklāma, kas ir līdz šim vislielākais reklāmu skaits dienā kopš TV monitoringa veikšanas sākuma.
Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi turpina samazināties un pagājušā nedēļā tie sasniedza 311 560cm² (iepriekšējā nedēļā – 316 862 cm²), bet reklāmu skaits nedaudz pieaudzis līdz 3317 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3301 reklāma).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 5.–11. jūnijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 5.–11. jūnijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 5.–11. jūnijā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 5.–11. jūnijā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv