TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 12.–18.jūnija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja pieaugt un sasniedza 24 831 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 24 724 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga līdz 617 593 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 613 276 sekundes).
Šajā nedēļā 15.jūnijā tika pārsniegts TV reklāmu skaita dienā rekords – 3720 reklāmas, kas ir līdz šim vislielākais reklāmu skaits dienā kopš TV monitoringa veikšanas sākuma.
Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir atkal pieauguši un pagājušā nedēļā tie sasniedza 339113 cm² (iepriekšējā nedēļā – 311 560 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3423 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3317 reklāma).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 12.–18. jūnijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 12.–18. jūnijā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 12.–18. jūnIjā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 12.–18. jūnijā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv