Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada jūnija (01/06/2006 – 30/06/2006) TV kanālu auditorijas.

Pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, šī gada jūnijā kanāla LNT vērošanai ir veltījuši vidēji 21,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV3 vērošanai vidēji 17,4 %, bet kanāla LTV1 vērošanai vidēji 10,5 %.

Kanāla PBK un LTV7 vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši attiecīgi vidēji 8,9 % un 6,5 %. Kanāls 3+ ir ierindojies sestajā vietā ar vidēji 4,6 % no kopējā TV skatīšanās laika, tam seko kanāls TV5 Rīga ar vidēji 3,0 % un kanāls RenTV (Baltic) ar vidēji 1,7 %.

Video vai DVD vērošanai TV skatītāji ir atveltījuši vidēji 2,0 % no kopējā skatīšanās laika, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai tie veltījuši vidēji 24,0 %.

Visu kanālu programmu TOP augšgalā jūnijā atkal ir ierindojies raidījums de facto , kura ikkatru minūti ir vērojuši vidēji 12,0 %, jeb 266,4 tūkstoši pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa otrajā vietā ir ierindojusies jau par leģendu kļuvusī mākslas filma Limuzīns Jāņu nakts krāsā. Par to liecina fakts, ka šoreiz šo filmu kanālā LTV1 ir vērojuši vidēji 9,6 %, jeb 214,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 25,8 % no visiem tā brīža TV vērotājiem.

Trešajā vietā ir ierindojusies TV3 pārraide Jāņi dzied Valmierā! , kuru vērojuši vidēji 9,4 %, jeb 209,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Līgovakars ar Raimondu Paulu kanālā LNT ir ierindojies 20 vietā un to ir vērojuši vidēji 7,1 %, jeb 157,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 40,3 % no visiem līgotājiem, kas Līgo vakaru pavadījuši pie TV.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv