TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 17. – 23.jūlija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja samazināties un sasniedza 16 556 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 381 gadījums), bet reklāmas ilgums saruka līdz 441 766 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 449 257 sekundes). Šajā nedēļā lielākie reklāmdevēji TV bija Procter&Gamble, Reckitt Benckiser un Colgate Palmolive. Reklamētākās produktu markas – Vanish, Coca-Cola un Colgate.

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir samazinājušies par 12 % un pagājušā nedēļā tie sasniedza 232 529 cm² (iepriekšējā nedēļā – 263 077 cm²), bet reklāmu skaits sarucis līdz 2851 reklāmai (iepriekšējā nedēļā – 2977 reklāma). Laikrakstos šajā nedēļā lielākie reklāmdevēji bijuši Elcor, LMT un High Technologies, reklamētākās produktu markas – LMT, High Technologies un Maxima.

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 17. – 23. jūlijā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 17. – 23. jūlijā, TELEVĪZIJĀ:

 Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 17. – 23. jūlijā, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 17. – 23. jūlijā, LAIKRAKSTOS:

 

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv