Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada jūlija (01/07/2006 – 31/07/2006) TV kanālu auditorijas.
Atšķirībā no jūnija mēneša , par skatītāko kanālu 2006. gada jūlijā ir kļuvis kanāls TV3 , kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Uz otro vietu ir atstumts kanāls LNT ar 19,4 % un tam seko kanāls LTV1 ar 10,2 %.
Ceturtajā vietā nemainīgi paliek kanāls PBK, kura vērošanai TV skatītāji veltījuši vidēji 9,5 % no kopējā skatīšanās laika. Izmaiņas ir notikušas arī starp piekto un sesto vietu: šomēnes piektajā vietā ir ierindojies kanāls 3+ ar 5,3 %, atstumjot LTV7 uz sesto vietu ar 4,6 %.
Kanāla TV5 Rīga vērošanai patstāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3 % no kopējā TV skatīšanās laika, kanāla RenTV (Baltic) vērošanai 1,7 %, savukārt Video/DVD vērošanai 1,8 %. Visu pārējo kanālu vidējā skatīšanās laika daļa jūlijā bija 25 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia TV metru pētījuma vadītājs Mārtiņš Traubergs kanālu TV3 un 3+ skatīšanās laika pieaugumu skaidro galvenokārt ar jauno dziedātāju konkursa Jaunais Vilnis koncertiem, kuros uzstājās ne tikai jaunie talanti, bet arī populāras Krievijas estrādes zvaigznes.
Par skatītāko raidījumu jūlijā ir kļuvis Jaunais vilnis 2006. Dienasgrāmata , kuru kanālā TV3 vērojuši vidēji 15,9 %, jeb 354 tūkstoši patstāvīgo Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tam seko kanālā TV3 demonstrētie Jaunā viļņa 2006 koncerti, kurus vidēji ik minūti vērojuši 15 %, jeb 333,4 tūkstoši patstāvīgo Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem un tie ir bijuši vidēji 45,3 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.
Kontakti
Santa Tolka
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv