TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 31. jūlija – 6.augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja samazināties un sasniedza 15 633 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 16 164 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 3,5 % līdz 397 779 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 411 071 sekundes).
Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir sarukuši, turklāt par veseliem 19 % un pagājušā nedēļā tie sasniedza 203 204 cm² (iepriekšējā nedēļā – 251 210 cm²), bet reklāmu skaits samazinājies līdz 2661 reklāmai (iepriekšējā nedēļā – 2943 reklāmas).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs no 2006. gada 31. jūlija – 6. augustam, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs no 2006. gada 31. jūlija – 6. augustam, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros no 2006. gada 31. jūlija – 6. augustam, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros no 2006. gada 31. jūlija – 6. augustam, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Raimonds Kupruks
Adex vecākais asistents
t 7096300