TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 7. – 13. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Pēc nemitīga apjomu krituma jau kopš jūnija vidus un nedēļu iepriekš sasniegtā šīs vasaras antirekorda, šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos atkal ir nedaudz pieauguši, sasniedzot 15 717 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 633 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga (par 4 %) līdz 414 270 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 397 779 sekundes).
Laikrakstos turpinājās lēcienveidīgas reklāmas apjomu izmaiņas – pēc nedēļu iepriekš piedzīvotā 19 % krituma šajā nedēļā sekoja kāpums par 17 %, sasniedzot 237 684 cm² (iepriekšējā nedēļā – 203 204 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2907 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2661 reklāmas gadījums).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 7. – 13. augustā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 7. – 13. augustā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 7. – 13. augustā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 7. – 13. augustā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Raimonds Kupruks
Adex vecākais asistents
t 7096300