– TNS , viens no vadošajiem TV un radio auditorijas pētījumu (TAM) datu piegādātājiem pasaulē, šodien paziņojis par jauna līguma noslēgšanu ar Viasat Broadcasting par TV auditorijas mērījumu veikšanu trīs Baltijas valstīs nākamo trīs gadu laikā.
Viasat ir lielākā televīzijas raidsabiedrība Baltijas valstīs un tās pazīstamākais TV kanāls ir TV3. Līgums ir noslēgts uz trīs gadiem un tas aptver gan auditorijas datu, gan reklāmas monitoringa (AdEx) pētījumus visās trīs Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
Pēc līguma parakstīšanas TNS TV un radio auditorijas mērījumu sektora globālais mārketinga direktors Tonijs Teilors (Tony Taylor) sacīja: “Mēs ļoti priecājamies, ka esam parakstījuši šo jauno līgumu ar Viasat , kas ir vadošais televīzijas programmu tīklu operators Skandināvijā, Krievijā un Centrāleiropā, kā arī Baltijas valstīs. Fakts, ka Viasat auditorijas mērījumu veikšanai atkārtoti ir izvēlējies TNS, liecina par uzticēšanos mums.”
TV auditorijas datus (TV reitingus) un AdEX monitoringa datus raidsabiedrības un citi mediju un reklāmas industrijas dalībnieki izmanto TV programmu un reklāmu izvietošanas plānošanā. Reklāmu monitoringa pētījumā tiek iekļauti visi TV kanāli, kuros var ievietot reklāmu. TV auditorijas mērījumu paneli veido 850 mājsaimniecības visā Baltijā.
Par TNS:
TNS ir tirgus informācijas grupa:
* vadošais tirgus pētījumu un analīzes uzņēmums pasaulē;
*viena no vadošajām aģentūrām politisko un sociālo aptauju jomā;
* lielākais patēriņa datu, reklāmu reģistra un informācijas monitoringa, kā arī TV un radio auditorijas pētījumu datu piegādātājs.
TNS globālais tīkls darbojas vairāk kā 70 valstīs, tādējādi nodrošinot starptautiski konsekventu, operatīvu un augstākās kvalitātes informāciju un analīzi.
Grupas speciālisti gan vietējiem, gan starptautiskiem klientiem visā pasaulē piedāvā inovatīvas idejas un nodrošina augsta līmeņa servisu. Tirgus pētījumu nozarē padziļinātas zināšanas par konkrēto nozari tiek apvienotas ar speciālistu zināšanām par jaunu produktu attīstīšanas, pozicionēšanas un segmentācijas pētījumiem, zīmolu un reklāmas pētījumiem, kā arī iesaistīto pušu interesēm.
TNS stratēģiskais mērķis ir būt atpazītam kā pasaules līderim, piegādājot saviem klientiem padziļinātu izpratni un informāciju ar augstu pievienoto vērtību, tādējādi palīdzot klientiem pieņemt efektīvākus lēmumus.
TNS – biznesa sestais prāts.
Kontakti
Renata Uhlarikova
t +44 20 8967 1661
f +44 20 8967 4762
e renata.uhlarikova@tns-global.com
Santa Tolka
t +371 709 63 00
f +371 709 63 14
e santa.tolka@tns.lv
www.tns.lv