TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 14. – 20. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir turpinājuši pieaugt, sasniedzot 16 915 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 717 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 5 % līdz 433 852 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 414 270 sekundes).
Lielākie reklāmdevēji televīzijā šajā nedēļā bija Procter&Gamble, Reckitt Benckiser un Colgate-Palmolive, reklamētākās produktu markas – Colgate, Vanish un Mangaļi.
Laikrakstos turpinājās reklāmas apjomu svārstības – pēc nedēļu iepriekš piedzīvotā 17 % reklāmu pieauguma, šajā nedēļā sekoja pavisam neliels kritums – reklāmu laukums samazinājies par 1 %, sasniedzot 234 981 cm² (iepriekšējā nedēļā – 237 684 cm²). Reklāmu skaits laikrakstos pieauga līdz 2960 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2907 reklāmas gadījums).
Lielākos reklāmas laukumus presē 33. nedēļā aizņēmuši High Technologies, Lattelecom un LMT, reklamētākās produktu markas – Technologies, Lattelecom un DNB Nord.
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 14. – 20. augustā, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 14. – 20. augustā, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 14. – 20. augustā, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 14. – 20. augustā, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv