. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījuma „Nacionālais Mediju Pētījums: Internets. Vasara 2006” dati liecina, ka Internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir izmantojuši 44 % jeb 797 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. 37 % jeb 670 tūkstoši ir lietojuši internetu regulārāk – pēdējo 7 dienu laikā.

Ievērojams Interneta lietotāju pieaugums (+7 %) 2006. gada vasaras periodā ir vērojams Rīgā, kur Internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir izmantojuši 54 % rīdzinieku un Vidzemē, kur Internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir izmantojuši 42 % Vidzemes iedzīvotāju. Par 7 % ir palielinājies arī Interneta lietotāju skaits starp 50 līdz 59 gadus veciem Latvijas iedzīvotājiem, no kuriem Internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir lietojuši viena ceturtā daļa jeb 25 %.

Interneta lietotāju skaits ( %) dažādās mērķa grupās

Salīdzinot ar 2006. gada pavasara periodu, pētījumā iekļauto interneta mediju apmeklētāju skaits nav būtiski mainījies. Vasaras periodā vismaz vienu no 45 pētījumā iekļautajiem Latvijas Interneta medijiem vidēji dienā apmeklēja 31 % Latvijas iedzīvotāju 15 – 74 gadu vecumā.

Apmeklētāko Interneta lapu TOP 10 pēc vienas dienas vidējās auditorijas (tūkstošos)

Nacionālā Mediju Pētījuma: Internets dati liecina, ka 2006. gada vasaras periodā apmeklētākās Latvijas Interneta lapas ir bijušas Draugiem.lv (244 tūkst.), Google (238 tūkst.), Inbox (234 tūkst.) un Delfi latviešu un krievu valodās (232 tūkst.)

Par pētījumu:

TNS Latvia Interneta auditorijas pētījumā laika posmā no 2006.gada 1.maija līdz 6.augustam ar tiešās datorizētās intervijas palīdzību (CAPI) visā Latvijā tika aptaujāti 1483 respondenti – Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Informāciju sagatavoja:

Elīna Krūze
projektu vadītāja
preses, radio, interneta, patēriņa pētījumi
t 7096300
e elina.kruze@tns.lv

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv