. TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 21. – 27. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt, sasniedzot 17 396 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 159 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 5 % līdz 465 110 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 442 582 sekundes).

Arī laikrakstos turpinājās reklāmas apjomu kāpums – šajā nedēļā tas palielinājās par 21 %, sasniedzot 283 340 cm² (iepriekšējā nedēļā – 234 981 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3207 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2960 reklāmas gadījums).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 21. – 27. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 21. – 27. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 21. – 27. augustā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 21. – 27. augustā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv