TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 28. augusta – 3. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir nedaudz samazinājušies, sasniedzot 16 883 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 506 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 6 % līdz 442 885 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 468 797 sekundes).

Savukārt laikrakstos turpinājās reklāmas apjomu kāpums – šajā nedēļā tas palielinājās par 2 %, sasniedzot 288 566 cm² (iepriekšējā nedēļā – 283 340 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 3147 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3207 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 28.augustā – 3.septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 28. augustā – 3. septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 28. augustā – 3. septembrī, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 28. augustā – 3. septembrī, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv