. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada augusta (01/08/2006 – 31/08/2006) TV kanālu auditorijas.
Šī gada augustā, salīdzinot ar jūliju, vidējais TV skatīšanās ilgums dienā uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir pieaudzis par 7 minūtēm . Ja jūlijā vidēji viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, pie TV ekrāna pavadīja vidēji 175 minūtes dienā, tad augustā 182 minūtes.
Visskatītākais kanāls augustā ir bijis LNT . Tā vērošanai vidēji viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, veltījis vidēji 37 minūtes dienā. Kanālam TV3 vidēji 34 minūtes, bet kanālam LTV1 – 19 minūtes.
Ceturtajā vietā ierindojas kanāls PBK ar vidēji 17 minūtēm, bet piekto vietu ieņem kanāls LTV7 ar vidēji 8 minūtēm dienā. Sestajā vietā pēc jūlija veiksmes ir atgriezies kanāls 3+ ar vidēji 7 minūtēm dienā.
Kanāla TV5 Rīga vērošanai augustā vidēji viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis vidēji 6 minūtes dienā, kanāla RenTV Baltija vērošanai vidēji 4 minūtes, bet Video vērošanai vidēji 2 minūtes dienā. Salīdzinoši lielu daļu no kopējā TV skatīšanās laika aizņem Citi kanāli , kuri sevī iekļauj visus pārējos kabeļu un satelīttelevīzijās pieejamos kanālus. To vērošanai augustā vidēji viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, veltījis vidēji 49 minūtes dienā.
Ar septembri starp TV kanāliem ik gadu sākas jauna cīņa par skatītāju uzmanību, jo septembris ir mēnesis, kad sākas TV kanālu jaunā sezona. TNS Latvia TV Metru pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs paredz īpaši sīvu cīņu starp diviem vadošajiem TV kanāliem Latvijā: LNT un TV3 .
Kontakti
Santa Tolka
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv