TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 11. – 17. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir turpināja palielināties, sasniedzot 20 566 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 486 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 3 %, t.i. līdz 517 157 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 499 937 sekundes).
Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjoma kāpums – šajā nedēļā tas pieauga par 11 %, sasniedzot 317 232 cm² (iepriekšējā nedēļā – 286 840 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3242 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3205 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 11. – 17. septembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 11.-17. septembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 11. – 17. septembrī, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 11.- 17. septembrī, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv