TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 4. – 10. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir atkal kāpuši, sasniedzot 19 460 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 16 883 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga (par 13 %) līdz 498 334 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 442 864 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojamas nelielas reklāmas apjoma svārstības – šajā nedēļā tas samazinājās par 1 %, sasniedzot 286 840 cm² (iepriekšējā nedēļā – 288 566 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3205 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3147 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 4. – 10. septembrī, TELEVĪZIJĀ   

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 4.-10. septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 4. – 10. septembrī, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 4.- 10. septembrī, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv