TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 18. – 24. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir turpināja palielināties, sasniedzot 22 606 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 566 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga (par 9 %) līdz 563 442 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 517 163 sekundes).
Savukārt laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjoma kritums – šajā nedēļā tas saruka par 6 %, sasniedzot 297 986 cm² (iepriekšējā nedēļā – 317 232 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 3129 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3242 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 18. – 24. septembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 18.-24. septembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 18. – 24. septembrī, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 18.- 24. septembrī, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv