TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 25. septembra – 1.oktobra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos pavisam nedaudz samazinājās, sasniedzot 22 109 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 606 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka (par 2 %) līdz 554 687 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 563 477 sekundes).

Laikā no 25.09. līdz 01.10. laikrakstos novērojams reklāmas apjoma kāpums – šajā nedēļā tas pieauga par 15 %, sasniedzot 343 064 cm² (iepriekšējā nedēļā – 297 986 cm²), savukārt reklāmu skaits pieauga līdz 3228 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3129 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25. septembrī -1.oktobrī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25. septembrī – 1.oktobrī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25. septembrī – 1.oktobrī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25. septembrī – 1.oktobrī, LAIKRAKSTOS:

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv