Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada oktobra (01/10/2006 – 31/10/2006) TV kanālu auditorijas.
Arī oktobrī, tāpat kā septembrī , pārliecinoši populārākais kanāls ir bijis LNT . Tā skatīšanās laika daļa oktobrī praktiski nav mainījusies un bija 20,8 %. Tuvākais konkurents, kanāls TV3 , oktobrī ir zaudējis gandrīz 1 % skatītāju uzmanības un tā skatīšanās laika daļa ir bijusi 16,8 %. Visvairāk oktobrī ir pieaugusi kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa, par 1,1 %, un tā bija 12,1 %.
Kanāla PBK skatīšanās laika daļa oktobrī bija 10,9 %, par 0,5 % vairāk, nekā septembrī, kanāla LTV7 – 4,9 %, bet kanāla 3+ – 3,9 %, kas ir tikpat, cik septembrī. Par 0,2 % ir samazinājusies kanāla TV5 Rīga skatīšanās laika daļa, uz 2,9 % oktobrī, savukārt par 0,3 % kanāla RenTV Baltija , uz 1,9 % oktobrī. Joprojām niecīga skatīšanās laika daļa tiek veltīta kanālam MTV Latvija , 0,1 % oktobrī.
Oktobrī televizors dažādu pieslēdzamo Video ierīču vērošanai ir izmantots 1,5 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt visu Citu kanālu vērošanai 24,2 %.
TNS Latvia TV Metru projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka oktobrī, salīdzinājumā ar septembri, vidējais TV skatīšanās laiks uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir pieaudzis par 19 minūtēm, savukārt uz vienu TV skatītāju, par 15 minūtēm.
Par populārākajām programmām oktobrī ir kļuvušas kanāla LNT svētdienas un sestdienas ziņu pārraides, kā arī LNT ziņu „Top 10” . Oktobrī katru svētdienas LNT ziņu pārraidi ir vērojuši vidēji 15,2 %, jeb 339,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Vēl oktobra programmu Top 20 ir iekļuvušas jau ierastās kanāla LTV1 Ziņu dienesta veidotās pārraides un četras no piecām romantiskā otrdienas vakara filmām kanālā LNT . Kanālā LTV1 demonstrētais pašmāju seriāls Neprāta cena ir ierindojies 17. vietā un to vērojuši vidēji 9,5 %, jeb 212,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Zemāk jūs varat aplūkot katra TV kanāla piecas populārākās programmas oktobrī.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 7096300
e laura.brica@tns.lv