Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 13. – 19. novembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt un sasniedza 25 067 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 23 742 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 4 % līdz 578 120 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 558 310 sekundes).
Savukārt laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjomu kritums, jo sestdienā, 18.novembrī atsevišķi laikraksti netika izdoti. Šajā nedēļā reklāmas apjoms kritās par 5 %, sasniedzot 313 905 cm² (iepriekšējā nedēļā – 329 689 cm²), un reklāmu skaits saruka līdz 3069 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3137 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 13. – 19. novembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 13. – 19. novembrī, TELEVĪZIJĀ
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 13. – 19. novembrī, LAIKRAKSTOS
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 13. – 19. novembrī, LAIKRAKSTOS
Informāciju sagatavoja
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv