Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 25. – 31. decembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir samazinājušies un sasniedza 12 448 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 832 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 43 % līdz 306 537 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 536 431 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kritums, jo laikraksti Ziemassvētku dienās neiznāca un atlikušajās gada nogales dienās reklāmu apjoms bija ļoti minimāls. Šajā nedēļā reklāmas apjoms kritās par 66 %, sasniedzot 128 763 cm² (iepriekšējā nedēļā – 377 489 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 1210 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2826 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25. – 31. decembrī, TELEVĪZIJĀ :

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25.- 31. decembrī, TELEVĪZIJĀ :

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25.- 31. decembrī, LAIKRAKSTOS :

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25.- 31. decembrī, LAIKRAKSTOS :

Informāciju sagatavoja:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv