Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 1.- 7. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Gada pirmajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar 2006.gada pēdējo nedēļu tradicionāli ir samazinājušies un sasniedza 10 233 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 105 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 33 % līdz 283 359 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 423 290 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kritums, jo kā katru gadu, reklāmu apjoms gada sākumā ir minimāls. Šajā nedēļā reklāmas apjoms kritās par 20 %, sasniedzot 102 643 cm² (iepriekšējā nedēļā – 128 763 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 1055 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 1210 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 1. – 7. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 1.- 7. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 1.- 7. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 1.- 7. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv