Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 15.- 21. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja palielināties un sasniedza 17 215 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 13 703 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 19 % līdz 435 645 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 367 580 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kāpums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms palielinājās par 15 %, sasniedzot 241 066 cm² (iepriekšējā nedēļā – 209 020 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2637 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2427 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 15. – 21. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 15.- 21. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 15.- 21. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 15.- 21. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv