Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 22.- 28. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja palielināties un sasniedza 18 201 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 215 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 7 % līdz 464 275 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 435 535 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojams pavisam neliels reklāmas apjomu kritums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms samazinājās par 1 %, sasniedzot 237 737 cm² (iepriekšējā nedēļā – 241 066 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2776 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2637 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 22. – 28. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 22. – 28. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 22. – 28. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 22. – 28. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv