Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 2. – 8. oktobra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja samazināties un sasniedza 21 026 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 110 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka (par 6 %) līdz 523 958 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 554 720 sekundes).
Savukārt laikrakstos novērojams reklāmas apjoma kāpums – šajā nedēļā tas pieauga par 9 %, sasniedzot 374 939 cm² (iepriekšējā nedēļā – 343 064 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3232 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3228 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 2. – 8. oktobrī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 2.- 8. oktobrī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 2. – 8. oktobrī, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 2.- 8. oktobrī, LAIKRAKSTOS:
Informāciju sagatavoja:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv