Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada janvāra (01/01/2007 – 31/01/2007) TV kanālu auditorijas.

Janvārī kanālam LNT TV skatītāji ir veltījuši 19,1 % no kopējā skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 18,3 %. Tikai ar nelielu starpību konkurē kanāli LTV1 un PBK, attiecīgi 11,1 % un 11 %. Kanālam LTV7 janvārī tika veltīts 4,7 %, kanālam 3+ – 3,9 %, bet kanālam TV5 Rīga – 2,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija tika veltīts tik pat daudz laika, cik izmantojot TV pieslēgtām video ierīcēm, proti, 1,6 %. Kanālu MTV Latvija TV skatītāji ir vērojuši 0,1 % no kopējā skatīšanās laika, bet visiem neminētajiem satelīt un kabeļkanāliem veltījuši 25,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka janvārī, salīdzinot ar 2006. gada decembri , laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, nav mainījies un bija 231 minūte.

Janvāra programmu top augšgalā ir ierindojušās LNT ziņu pārraides svētdienā un sestdienā, bet aiz tām seko LNT ziņu „Top 10”. LNT ziņas ik svētdienu ir vērojuši vidēji 342,5 tūkstoši, savukārt ik sestdienu 312,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv