. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 5.- 11. februāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu atkal pieauga un sasniedza 18 441 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 317 gadījumi), bet reklāmas ilgums palielinājās par 13 % līdz 454 903 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 403 598 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 2 %, sasniedzot 242 330 cm² (iepriekšējā nedēļā – 238 482 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2813 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2742 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 5. – 11.februārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 5. – 11. februārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 5. – 11. februārī, LAIKRAKSTOS:

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 5.-11. februārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv