Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 26. februāra – 4. marta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu trupināja samazināties un sasniedza 18 100 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20208 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājās par 11 % līdz 433 288 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 486 432 sekundes).
Savukārt laikrakstos novērojams reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 10 %, sasniedzot 286 195 cm² (iepriekšējā nedēļā – 260 676 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 2943 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2954 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 26. februārī – 4. martā, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 26. februārī – 4.martā, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 26. februārī – 4.martā, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 26. februārī – 4.martā, LAIKRAKSTOS:
Kontakti:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv