Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 12. – 18. februāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja pieaugt un sasniedza 20 712 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 18 441 gadījums), bet reklāmas ilgums palielinājās par 11 % līdz 503 707 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 454 883 sekundes).
Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 18 %, sasniedzot 286 982 cm² (iepriekšējā nedēļā – 242 330 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3030 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2813 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 12. – 18. februārī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 12.- 18. februārī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 12. – 18. februārī, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 12.-18. februārī, LAIKRAKSTOS:
Kontakti:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv