Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 29. janvāra – 4. februāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu samazinājās un sasniedza 15 315 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 18 203 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājās par 13 % līdz 403 495 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 464 406 sekundes).
Savukārt laikrakstos novērojams pavisam niecīgs reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 0,3 %, sasniedzot 238 482 cm² (iepriekšējā nedēļā – 237 737 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 2742 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2776 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 29. janvārī – 4.februārī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 29. janvārī – 4. februāri, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 29. janvārī – 4. februāri, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 29. janvārī – 4. februārī, LAIKRAKSTOS:
Kontakti:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv