Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada marta (01/03/2007 – 31/03/2007) TV kanālu auditorijas.

Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, šī gada martā visvairāk skatījušies kanālu LNT – 20,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs visskatītākais ir bijis kanāls TV3 ar 18,3 %, un trešais visskatītākais ir bijis kanāls LTV1 ar 10,8 %. Kanālam PBK skatītāji veltījuši 9,8 %, kanālam 3+ 5,4 %, kanālam LTV7 3,5 %, savukārt kanālam TV5 Rīga 2,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Pa 1,9 % tika veltīti kanālam RenTV Baltija un Video , bet 0,1 % tika veltīts kanālam MTV Latvija. Visu pārējo kanālu vērošanai TV skatītāji veltījuši 25,3 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Par marta populārāko pārraidi ir kļuvis TV3 demonstrētais šovs Dejo ar zvaigzni , kuru ik svētdienu vērojuši vidēji 20,4 %, jeb 452,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, un tie ir bijuši 46,2 % no visiem tā brīža TV vērotājiem. TOP 20 nākamajās trīs vietās ir ierindojušās LNT ziņu dienesta veidotās ziņu pārraides, aiz kurām seko LTV ziņu dienesta veidotās ziņu pārraides.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka šovs Dejo ar zvaigzni ir sasniedzis ļoti augstus reitingus, pārspējot „reitingu karaļus” Pasaules hokeja čempionāta spēļu tiešraides un tuvojoties Eirovīzijas reitingiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv