Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 19. – 25. marta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir nedaudz samazinājušies un sasniedza 20 128 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 418 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga tikai par 0,3 % līdz 488 328 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 486 661 sekunde).

Savukārt laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjomu kritums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms sarucis par 0,3 %, sasniedzot 334 444 cm² (iepriekšējā nedēļā – 335 610 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3148 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3077 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 19. – 25. martā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 19. – 25. martā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 19. – 25. martā, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 19. – 25.martā, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv