Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 26. marta – 1.aprīļa TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir atkal pieauguši un sasniedza 20 878 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 323 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 3 % līdz 510 051 sekundei (iepriekšējā nedēļā – 495 746 sekundes).
Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 6 %, sasniedzot 354 603 cm² (iepriekšējā nedēļā – 334 444 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3220 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3148 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 26. martā – 1.aprīlī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 26. martā – 1.aprīlī, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 26. martā – 1.aprīlī, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 26.martā – 1.aprīlī, LAIKRAKSTOS:
Kontakti:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv