Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 12. – 18. marta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.
Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir pieauguši un sasniedza 20 418 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 385 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 3 % līdz 486 803 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 470 837 sekundes).
Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 8 %, sasniedzot 335 610 cm² (iepriekšējā nedēļā – 309 693 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3077 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3010 reklāmas gadījumi).
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 12. – 18. martā, TELEVĪZIJĀ:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 12. – 18. martā, TELEVĪZIJĀ:
Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 12. – 18. martā, LAIKRAKSTOS:
Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 12. – 18.martā, LAIKRAKSTOS:
Kontakti:
Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv