Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 2. – 8. aprīļa TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir pieauguši un sasniedza 21 464 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 878 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājās par 3 % līdz 495 692 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 509 975 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kritums, jo Lieldienu brīvdienu laikā lielākie laikraksti netika izdoti. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms krities par 24 %, sasniedzot 269 993 cm² (iepriekšējā nedēļā – 354 603 cm²), bet reklāmu skaits saruka līdz 2672 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3220 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. – 8.aprīlī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. – 8. aprīlī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8. aprīlī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8. aprīlī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv