Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada aprīļa (01/04/2007 – 30/04/2007) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls aprīlī ir bijis LNT, kura vērošanai skatītāji veltījuši vidēji 20,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls ir bijis TV3 ar 17,8 %, bet trešais LTV1 ar 11,3 %. Ceturtajā vietā pēc skatīšanās laika daļas ir ierindojies kanāls PBK ar 10,8 %, piektajā 3+ ar 4,9 %, bet sestajā LTV7 ar 3,9 %. Tālāk seko kanāls TV5 Rīga ar 2,2 % un RenTV Baltija ar 2,1 %. Mūzikas kanālu MTV Latvija skatītāji ir vērojuši 0,1 % no kopējā skatīšanās laika, bet PBMK 0,6 %. Visu pārējo kanālu aprīļa skatīšanās laika daļa bija 24,8 %, bet TV izmantošana dažādām video ierīcēm 1,5 %.
TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka aprīlī laiks, ko vidēji dienā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, pavadījis pie TV ekrāna, ir bijis par 7 minūtēm īsāks, nekā martā, un bija 3 stundas un 29 minūtes.
Aprīlī, tāpat kā martā, populārākā pārraide ir bijusi TV3 veidotais šovs Dejo ar zvaigzni, kuru vērojuši vidēji 21,1 %, jeb 466,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā programmu TOPā ir ierindojusies Pasaules meistarsacīkšu hokejā spēle starp Latvijas un Zviedrijas izlasēm, kuru vēroja vidēji 15,4 %, jeb 339,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tādējādi LNT ziņas (Svētdienā) un LNT ziņu „Top 10” ir atstumti attiecīgi par vienu vietu zemāk, nekā martā.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv