Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 52. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos mājas TV ekrānos.

2007. gada Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide no Eirovīzijas galvaspilsētas Helsinkiem kanālā LTV1 pie TV ekrāniem ir pulcējusi kopā 39,1 %, jeb 865,9 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Pagājušogad fināla tiešraide pie TV ekrāniem pulcēja nedaudz mazāk skatītājus – 38,6 %, jeb 858,8 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Konkursa pusfināla tiešraidi šogad pie TV ekrāniem kopā vēroja 25,9 %, jeb 572,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, savukārt pagājušogad tā pie TV ekrāniem pulcēja kopā 19,3 %, jeb 429,7 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs norāda, ka šī gada konkursa nacionālās atlases fināla tiešraide 24. februārī kanālā LTV1 pie TV ekrāniem pulcēja 30,3 %, jeb 671,3 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Nacionālās atlases pirmā pusfināla tiešraidi 27. janvārī kopā vēroja 17,4 %, jeb 388,3 tūkstoši, savukārt otrā pusfināla tiešraidi 3. februārī kopā vēroja 18,4 %, jeb 409,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv