Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Pasaules hokeja čempionāta spēļu skatīšanos mājas TV ekrānos.
Vismaz kādu no sešām Latvijas izlases spēlēm kanālā TV3 ir redzējuši (Reach) 57,5 %, jeb 1 miljons 271,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Par skatītāko spēli šogad ir kļuvusi Latvijas un Zviedrijas izlašu spēle, kuru kopā redzēja (Reach) 37 %, jeb 818,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka pēdējo deviņu gadu laikā TV skatītāju ziņā joprojām nepārspēta paliek 2004. gada Pasaules hokeja čempionāta spēle starp Latvijas un Kazahstānas valsts vienībām, kuru kopā vēroja (Reach) 40,9 %, jeb 920,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Par skatītāko Latvijas izlases spēli pēc vidējās auditorijas (Reitings) kanālā TV3 ir kļuvusi spēle ar Zviedrijas izlasi. To mājas TV ekrānos vēroja vidēji (Reitings) 15,4 %, jeb 339,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Par otro populārāko Latvijas izlases spēli ir kļuvusi spēle ar Ukrainas valsts vienību, kuru tiešraidē kanālā TV3 vēroja vidēji (Reitings) 12,3 %, jeb 273,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vēcāki par 4 gadiem. Savukārt par trešo populārāko ir kļuvusi spēle ar Itālijas valsts vienību, kuru vēroja vidēji (Reitings) 11,7 %, jeb 259,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Kopā kanālos TV3, 3+ un TV6 vismaz vienu no Pasaules hokeja čempionāta spēlēm un to atkārtojumiem ir redzējuši (Reach) 77,8 %, jeb 1 miljons 720,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Reach % – kopējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reach ‘000 – kopējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv