Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada jūnija (01/06/2007 – 30/06/2007) TV kanālu auditorijas.

Šī gada jūnijā TV skatītāju vidū populārākais ir bijis kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 18,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar 15,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešais ir bijis kanāls LTV1 ar 13,2 %, bet ceturtais PBK ar 9,8 %. Piektais skatītākais jūnijā ir bijis 3+, sestais LTV7, bet septītais RenTV Baltija ar attiecīgi 5,2 %, 3,4 % un 2,4 %. 2 % no kopējā skatīšanās laika tika veltīti kanālam TV5 Rīga, 0,6 % – PBMK, 0,5 % – TV6, bet 0,2 % – MTV Latvija. Visu pārējo kanālu vērošanai tika veltīti 26,6 %, bet dažādu video ierīču 2,2 % no kopējā skatīšanās laika.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka Līgo dienā skatītākais kanāls ir bijis LTV1, un arī Jāņu dienā tam bijis salīdzinoši augsts reitings, taču tas nav ietekmējis pārējo kanālu skatīšanās ieradumus, kā arī būtiski mainījis vidējo ikmēneša sarindojumu.

Populārākais raidījums jūnijā ir bijis de facto, kuru ik raidījumu vērojuši vidēji 12,2 %, jeb 269,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tam seko LNT ziņu „Top 10” un LNT ziņas (Svētdienā). Jūnija programmu TOP 20 desmit vietas ieņem kanāls LTV1. Neskaitot Panorāmas raidījumus, augstās vietās: ceturtajā un piektajā, ir ierindojušies Latvijas šlāgeraptauja 2007. Gada fināls ar vidējo auditoriju 10,7 % un Latvijas Talants ar vidējo auditoriju 9,2 %. TOPa septītajā vietā ir ierindojies LNT demonstrētais Latvijas atklātais sievu nešanas čempionāts „Uznes mani kalnā”, kuru vērojuši vidēji 9,1 %, jeb 201,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv