Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 2. – 8. jūlija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja samazināties un sasniedza 22 073 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 26 373 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 16 % līdz 531 316 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 632 017 sekundes).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi nedaudz pieauga. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms palielinājies par 4 %, sasniedzot 260 661 cm² (iepriekšējā nedēļā – 249 813 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 2747 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2816 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. – 8.jūlijā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. – 8.jūlijā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8. jūlijā, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8.jūlijā, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv