Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada jūlija (01/07/2007 – 31/07/2007) TV kanālu auditorijas.
Jūlijā skatītākais kanāls ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz mazāk laika skatītāji veltījuši kanālam TV3 – 19.2 %, kas ir par 3.9 % vairāk, nekā jūnijā. LTV1 kanālam jūlijā skatītāji veltījuši 11.4 %, bet kanālam PBK 8.3 % no kopējā skatīšanās laika. Ievērojamu daļu – 6.3 %, skatītāji veltījuši kanālam 3+, bet kanālam LTV7 tika veltīti 3.3 %. Kanāliem RenTV Baltija, TV5 Rīga un TV6 tika veltīti attiecīgi 1.9 %, 1.7 % un 0.7 %, bet mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija attiecīgi 0.4 % un 0.2 %. Dažādu video ierīču izmantošanai, pieslēgtām pie TV, tika velīti 2.5 %, bet visu pārējo kanālu vērošanai 24.1 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka jūlijā citiem kanāliem tika veltīts par 2.5 % mazāk, nekā jūnijā, un tas nozīmē, ka TV skatītājiem labpaticies skatīties vairāk pašmāju kanālus.
Par jūlija populārāko TV pārraidi ir kļuvuši TV3 translētie konkursa Jaunais Vilnis 2007 koncerti, kurus ik vakaru vērojuši vidēji 13.3 %, jeb 293.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ar 11.6 reitinga punktiem ierindojas LTV1 raidījums de facto, bet trešajā vietā ar 11.3 punktiem LNT ziņas (Svētdienā). Bijušās Valsts prezidentes V.Vīķes-Freibergas uzrunu iedzīvotājiem, beidzot prezidentūru, vērojuši vidēji 9.9 %, jeb 218.8 tūkstoši, savukārt jaunievēlētā Valsts prezidenta Valda Zatlera svinīgo zvērestu kanālā LTV1 vērojuši vidēji 7.6 %, jeb 168.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv