Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 13. – 19. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja pieaugt un sasniedza 24 391 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 282 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 11 % līdz 618 244 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 559 077 sekundes).

Arī laikrakstos reklāmas apjomi pieauga. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 2 %, sasniedzot 238 613 cm² (iepriekšējā nedēļā – 234 230 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2858 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2755 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 13. – 19.augustā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 13. – 19.augustā, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 13. – 19. augustā, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 13. – 19.augustā, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv