Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada augusta (01/08/2007 – 31/08/2007) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls augustā ir bijis LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 20.2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls augustā ir bijis TV3 ar 17.0 %, bet trešais LTV1 ar 11.0 %. Kanālam PBK skatītāji veltījuši 9.0 %, bet kanālam 3+ 4.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LTV7 tika veltīti 4.3 %, TV5 Rīga 2.0 %, RenTV Baltija 1.9 %, bet TV6 0.7 %. Mūzikas kanālam PBMK tika veltīti 0.4 %, savukārt MTV Latvija 0.3 %. TV video ierīču izmantošanai tika veltīti 2.7 %, bet visu pārējo kanālu vērošanai 25.5 %.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka augustā, salīdzinot ar jūliju, zaudētāji ir bijuši kanāli TV3, 3+ un LTV1, kuru skatītāju uzmanības lielāko daļu ir ieguvuši kanāli LTV7 un PBK , ja neskaita Citus kanālus.

Augustā starp skatītākajām programmām pirmās četras vietas ieņem LNT ziņu raidījumi. Skatītākās ir bijušas LNT ziņas (Svētdienā), kuras ik svētdienu vērojuši vidēji 9.8 %, jeb 217 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv