Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada septembra (01/09/2007 – 30/09/2007) TV kanālu auditorijas.

Septembrī skatītākais kanāls ir bijis TV3, kuram TV skatītāji, kuri vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši 20.4 % no kopējā mājas TV skatīšanās laika, un tas ir par 3.4 % vairāk, nekā augustā. Otrs skatītākais kanāls ir bijis LNT ar 17.7 %, kuram seko LTV1 ar 11.5 %. Kanālam PBK skatītāji veltījuši 9.6 %, kanālam 3+ 4.7 %, bet kanālam LTV7 3.5 %. Pa 2.5 % tika veltīts kanālam TV5 Rīga, kā arī dažādām video ierīcēm, kas pieslēgtas TV. Kanālam RenTV Baltija septembrī veltīti 2.1 %, bet kanālam TV6 0.7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija veltīti attiecīgi 0.4 % un 0.2 %, savukārt visiem pārējiem kanāliem 24.4 %.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka septembrī laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, bija par 7 minūtēm ilgāks, nekā augustā, un bija 4 stundas un 23 minūtes.

Par skatītāko pārraidi septembrī ir kļuvis TV3 šovs Dziedi ar zvaigzni, kurš ik svētdienas vakaru pie TV ekrāniem pulcējis vidēji 16.3 %, jeb 359.9 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā un trešajā vietā ir ierindojušās TV3 demonstrētās multfilmas Šreks 2 un Šreks, bet ceturtajā vietā LNT ziņas (Sestdienā).

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv