2007.gada pirmajos sešos mēnešos Igaunijas reklāmas tirgus apjoms ir sasniedzis 902 miljonus kronas, liecina Igaunijas mediju un tirgus pētījumu aģentūras TNS Emor mediju reklāmas tirgus monitoringa (Adex) dati.
Salīdzinot ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā, Igaunijas mediju reklāmas tirgus pirmajos sešos mēnešos ir audzis par vienu trešdaļu. Investīcijas mediju reklāmā šajos sešos mēnešos ir sasniegušas līdzvērtīgu apjomu kā visā 2003.gadā kopumā.
Pirmā ceturkšņa reklāmas apjoms radīja neparedzēti lielu izaugsmi, priekšvēlēšanu kampaņa deva ievērojamu naudas apjomu kopējā reklāmas tirgū. Taču arī otrā ceturkšņa reklāmas investīcijas palielinājās par 25 % vairāk nekā pērn šajā pat laikā.
Ja salīdzina pirmos sešus mēnešus pēdējo divu gadu laikā, tad reklāmas apjomi internetā arvien turpina pieaugt visstraujāk, sasniedzot par 63 % lielāku apjomu šajā gadā. Arī interneta reklāmas tirgus daļa turpina palielināties. Ja 2006.gadā tā bija 5 % no mediju reklāmas tirgus, tad šobrīd tā jau ir 8 %, aiz sevis atstājot gan radio, gan vides reklāmu.
Kontakti
Külli Esko
TNS Emor projektu vadītāja
info@emor.ee