Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada oktobra (01/10/2007 – 31/10/2007) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls oktobrī ir bijis TV3, kuram TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 19.2 % no kopējā TV skatīšanās laika, kas ir par 1.2 % mazāk, nekā septembrī. Otrs skatītākais kanāls oktobrī ir bijis LNT ar 18.8 %, bet trešais LTV1 ar 11.5 %. Kā ceturtais ir ierindojies kanāls PBK ar 10.0 %, bet kā piektais 3+ ar 4.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tālāk seko kanāli LTV7 ar 3.5 %, RenTV Baltija ar 2.1 %, TV5 Rīga ar 2.0 % un TV6 ar 0.7 %. Mūzikas kanāliem PBMK un MTV Latvija oktobrī tika veltīti attiecīgi 0.4 % un 0.3 %, bet video 2.8 %. Visiem pārējiem kanāliem tika veltīti 23.8 % no kopējā TV skatīšanās laika.
TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, vakariem paliekot tumšākiem, laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavada pie TV ekrāna, pieaug. Ja septembrī TV skatītājs ik dienas pie TV pavadīja vidēji 4 stundas un 23 minūtes, tad oktobrī šis laiks bija 4 stundas un 40 minūtes.
Oktobrī TV3 šovs Dziedi ar zvaigzni ik svētdienu pie TV ekrāniem pulcēja vidēji 17.2 %, jeb 380.1 tūkstoti Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, tādējādi kļūstot par skatītāko TV pārraidi oktobrī. Otrajā vietā ir ierindojies TV3 raidījums Nekā personīga, kuru vērojuši vidēji 12.1 %, jeb 267.4 tūkstoši, bet trešajā vietā LNT ziņas (Sestdienā), kuras ik sestdienu vērojuši vidēji 12.0 %, jeb 265.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Kontakti
Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv